Met het nieuwe 1765-menu geven we u vanaf 2019 nog sneller een adequaat antwoord

Wanneer onze contact centers op 03/01/2019 opnieuw hun deuren en telefoonlijnen openen, zult u merken dat we het keuzemenu van de 1765-Pensioenlijn vereenvoudigd hebben. Voortaan zal u niet meer doorgeschakeld worden door een eerstelijnsmedewerker, maar krijgt u onmiddellijk een pensioenconsulent aan de lijn. Zo krijgt u dus sneller een gepast antwoord op uw vragen.

Uiteraard kan het nog altijd gebeuren dat die u voor meer complexe vragen doorschakelt naar een collega.

Vanaf 03/01/2019 is dit het keuzemenu van de 1765-Pensioenlijn:

werking van de pensioenlijn (schema)

Na een verlengd weekend of een vakantieperiode zijn er altijd meer telefoontjes waardoor u ons waarschijnlijk minder gemakkelijk aan de lijn krijgt. Onze excuses daarvoor!

In een doorsnee-week zijn dit de momenten waarop u ons het best belt (de groene blokjes):

Wanneer telefoneert u het best naar het Contact Center?